בס"ד

שירות בכל הארץ

בפריסה ארצית

מרכז הזמנות 1800-80-40-44

חברת ניקיון בתים ופוליש למגזר הפרטי והעסקי

.כמה עולה חברת ניקיון בתים מומלצת? הזמינו עכשיו חברת ניקיון טופ פוליש וקבלו מחירי מבצע – החל מ-699 ₪ בלבד!

חברת ניקיון בתים מומלצת

אם אתם כאן אתם ודאי מחפשים חברת ניקיון בתים איכותית. סביר להניח שכעת סיימתם שיפוץ, שכרתם דירה או שסוף סוף אתם נכנסים לדירה החדשה מהקבלן שלכם. בכל מקרה וראשית כל שיהיה במזל טוב.

כידוע לכם בעת מעבר דירה אתם עוברים טלטלות שלא ציפתם אליהם ומפחי נפש רבים, זאת בנוסף להוצאות לא צפיות, ולא בגלל שלא השכלתם לחשוב עליהם אלא בגלל שבעל המקצוע אמר ולא היה לכם ברירה אז הסכמתם איתו, אך כעת סוף סוף הגעתם לבחירה האחרונה ולתהליך הסיום לפני ההובלה וזה היא הזמנת חברת ניקיון בתים איכותית.

חברתנו פוליש וניקיון

אמת היא שחברתנו פוליש וניקיון הבית הלבן, אינה עמותה ללא מטרות רווח, ואנו ככל החברות הגדולות במשק, אך חשוב להבהיר שדגל החברה הוא להרבות מידע ללקוח ולייעץ לו בכל מה שנדרש לו, יעוץ זה אנו נותנים כאן בפורום האתר שבו אנו לא מציעים שירות למעט מקרים חריגים, ועוד יעוץ טלפוני למי שצריך, בנוסף אנו מייעצים לא פעם גם לפונים במייל, היעוץ אינו מציע שירות ואף ללא כל תשלום או התחייבות מצד המבקש.

לכן ובשבילכן אנחנו כאן, בכתבה זאת אנו נעיד על נקודות מסוימות בבחירת חברת ניקיון באופן נכון ולא מתוך לחץ, אחת הבעיות הגדולות ביותר בתחום היא שהוא ענף פתוח, ישנם המון חברות ניקיון בתים ופוליש, שהם כלל ללא צוות עובדים, אלא זה פשוט דף אינטרנטי חינמי המעיד כביכול על חברה רצינית, בעלי עין חדה המבינים מעט ב’רשת’ יבחינו בזה בתוך מספר שניות, אך לצערנו תמיד ישנם כאלה שיפלו בפח ולכן חשוב לנו להזהיר על זה.

וותק וניסיון

החשוב מכל הפרמטרים הוא וותק וניסיון צוות הניקיון, ישנם לא מעט חברות המעסיקות ילדים בחופש הגדול, בחור צעיר כילד קטן אינו בעל ניסיון וידע להסרת כתם חלודה לדוגמא ממשטח השיש או המרצפות שלכם, סביר מאד להניח שבעת ניסיונו להסיר את הכתם הוא יגרום לנזק גדול יותר, מנגד אדם בעל ניסיון והרגל בניקיון ופוליש, אינו צריך לנסות להסיר את הכתם, הוא פשוט מגיע אם פתרון מראש ומתוקף ניסיונו כמובן.

עוד דבר, בבחירת חברת הניקיון לבית חשוב מאד לא להתפזר. קרו מקרים שהתקשרו למוקד החברה שלנו אנשים ושאלו דיברתי איתכם? סיכמתי איתכם? וכו’ , דבר זה מעיד על בלבול רב שעלול להביא לטעות גדולה בבחירת חברת ניקיון טובה.

לכן, אל תתפזרו. הנכון הוא לבחור שלשה חברות שעל פי תוכן האתר, המידע השקוף שבו וכדומה עומדות מעל כולן.

חקירה ברשת האינטרנט, הכוח שלכם למול החברות הגדולות.

חברת ניקיון בתים

כידוע, רשת האינטרנט נותנת חופש ביטוי רב, ולכן לפני שאתם בוחרים חברת ניקיון בתים מומלצת שתנקה לכם את הבית ותוריד מעליכם את עול הלכלוך הרב, שבו עוד מספר דקות ליד המחשב, ועשו סקר אודות החברה המיועדת לביצוע הפרויקט. פעולה זאת תמנע מכם מפחי נפש רבים.

חבילת חברת ניקיון בתים מומלצת מחיר שפוי.

אל תפחדו לשאול שאלות. זה לא אמור להפריע לחברה. לקוח ששואל שאלות זה לקוח רציני. אם בעת השיחה אתם מרגישים שמנסים לקצר אתכם בשיחה ורק לסגור עסקה, סביר מאד להניח שאם וכאשר בעת ביצוע הניקיון תבקשו משהו או שפשוט תשאלו שאלה לגיטימית, לא יתייחסו אליכם ברצינות. בקיצור אומר ‘דרשו את מקומכם’.

אל תתביישו. בקשו הנחה. זה מקובל בכל מקום וגם בענף חברות הניקיון. שאלו איזה בונוס אתם מקבלים, לרוב לא יאירו את עיניכם בזה. אך לכל חברה תמיד יש איזה מבצע ללקוחות חדשים. אצלנו בפוליש הבית הלבן כבר מפורסם לקהל לקוחותינו. פה בתיבת מבצעים באתר שאנו נותנים ללקוח ללא כל עלות. חומר משמר פוליש (בהתאם לסוג הפוליש שבוצע בדירה). חומר כזה בשווקים יעלה לא פחות מ 60 ₪. בנוסף חברתנו מקפידה תמיד לאחר כל ביצוע ניקיון, לעשות הדברה בכל חלל הדירה.

חשוב לומר

תמיד אומרים שהזול עולה בסוף יקר. האמת היא שזה לא תמיד ואף לרוב לא כך. בבחירת בעלי מקצוע מכל התחומים. בפרט בעלי מקצוע מתחום הניקיון, דבר זה מעיד רבות על טיב החברה.

אבן הדרך שלכם צריכה להיות ‘מחיר שפוי לשני הצדדים’. קרו מקרים שעל ניקיון דירה של שלשה חדרים נאמר לאנשים מחיר של 400 או 500 שקלים. זה לעולם אינו יכול להיות סביר. אל תקשיבו לנו, אתם ודאי אנשים חכמים. חישוב מהיר של יום לצוות עובדים. מונה לפחות שני עובדים חרוצים ובעלי ניסיון. מגיע לסכום זה ואף יותר ממנו. אם אתם שומעים מחיר כזה דרך הטלפון, זה שקר. הקפידו לסיים את השיחה, זה לא רק שמעיד על טיב העבודה אלא גם והרבה יותר על הזלזול באינטליגנציה שלכם כלקוחות.

אם יש לכם עוד שאלות

נשמח להשיב לכם בטל’ החברה או בפורום, איך שנוח לכם.

חברתנו תשמח להגיש לכם שירות רציני איכותי ומבריק. נסו אותנו, אנו סמוכים ובטוחים שתהיו בין לקוחותנו הממליצים הרבים.

חברת ניקיון בתים ופוליש הבית הלבן, צעד אחד לפני כולם.

Call Now Button