בס"ד

שירות בכל הארץ

בפריסה ארצית

מרכז הזמנות 1800-80-40-44

חברת ניקיון בתים ופוליש למגזר הפרטי והעסקי

מי שמתעניין בניקוי יסודי של הדירה שלו יזמין חברה המתמחה בשירות הסרת כתמי חלודה. חלודה נגרמת כמעט בכל מקום בבית במיוחד אם מדובר באזור שסמוך למוקדי הלחות כמו תל אביב, קיבוצי הדרום וסביבת חיפה ונהריה הצפוניות (וזאת לעומת ירושלים, בה ישנו פחות סיכוי לצבור חלודה ועובש על הקירות). חלודה – פירושה כתמי עובש עזים על הקירות, שהורסים את הצבע הלבן ונוגסים בו. כמו כן, אם לא השלכתם כלי מטבח חלוד והשארתם אותו עומד על השיש הוא צפוי להעביר אליו את החלודה, ולכן מומלץ להיפטר מהר מהכלי הסורר, ולדאוג להסרתה. חלודה היא אחד הגורמים העיקריים לחבלות בבית, ואם הוא “מותקף”, מומלץ לטפל.

ניקוי בריכות שחיה

חברנו, המתמחה בשירות הסרת כתמי חלודה, תטפל גם בבריכות השחיה שלכם. החברה תבצע את כל המשימות כך שיתהווה ניקיון דירות מלא, חפ מחלודה ונקי מזיהום. אנו מתחייבים לספק לכם שירות ניקיון דירות מלא כולל עבור בריכת השחיה שלכם. ניקוי בריכות שחיה כאן יכלול את ריקון הבריכה, קרצוף והברקת משטחי פיברגלס ומשטחיפ קשיחים נוספים המשמשים עבור בריכות שחיה. אנו נדאג כי בריכות השחיה שלכם ייוותרו נקיות, מבריקות ובטוחות לרחצה מבחינה היגיינית.

ניקיון דירות מלא

אנו נספק עבורכם שירות ניקיון דירות יסודי אשר יתבסס על פוליש לרצפה, ליטוש הרצפה, הסרת כתמי חלודה ממנה ומסביבתה, וביצוע משימות נוספות להברקת הבית. אנו משתמשים במכונות פוליש ומכשירי ניקוי בקיטור ומבטיחים שלמות חסרת פשרות בניקיון הבית.

מי זקוק לניקיון יסודי על בסיס פוליש וקיטור?

אם אתם יודעים שלפניכם נכס מסוג כזה, אל תחשבו פעמיים: הזמינו חברת ניקיון דירות, ואנו נדאג לכך שלא יהיו כתמי חלודה או טחב, והבית שלכם יהיה הנקי והיפה באזור. הוא גם יהיה הנוח באזור בשל רמת ההיגיינה הגבוהה שאנו ניצוק לתוכו. לכן, לפני שאתם סוחרים בנכס שלכם, דאגו לניקיונו ולביצוע טיפולי רצפה המתאימים להליך על מנת שיגדיל את סיכוייו להעלות בערכו.

Call Now Button