בס"ד

שירות בכל הארץ

בפריסה ארצית

מרכז הזמנות 1800-80-40-44

חברת ניקיון בתים ופוליש למגזר הפרטי והעסקי

רק חברה המתמחה בניקוי בריכות שחיה תוכל לשמר לך את הבריכה הפרטית נקייה לאורך זמן. חברה לניקוי בריכות שחיה מגיעה בנוסף, ולא במקום משאבת הכלרה. משאבת ההכלרה בבריכה אחראית לשימור ניקיון המים, ולא על שימור גוף הבריכה כנקי. גוף-בריכה שלא עבר הליך ניקוי בריכות שחיה צפוי לצבור אבנית, ולאחר מכן – חלודה על קירותיו. אל תתנו לזה לקרות. במקום זאת, הזמינו חברה לניקוי בריכות שחיה, ודאגו ל- 4 קירותיה והרצפה שלה לשימור ההברקה, הניקיון והקסם המיוחד שהיה בהם בימים הראשונים שלאחר ההתקנה.

חברה לניקוי בריכות שחיה תדאג לשימור קבוע של הניקיון בה

ניתן לקרוא לנו בפרקי זמן ארוכים, ולא בהכרח על בסיס שבועי. אנו נדאג לבצע ניקוי בריכות שחיה מדוקדק, הכולל שימוש באמצעי ניקוי בקיטור, חומרים וסבונים ייחודיים למשטחי פיברגלס ותרמופלסט, ובנוסף אנו נדאג למרק ל קיר שננקה בבריכה, ולהחזיר לו את הברק שהיה חסר לו. כל ביקור שלנו יהווה יום חג עבורכם, כי התוצאה שלו היא בריכת שחיה נקייה, מבריקה, יפה ונוצצת מתמיד.

חברת ניקיון תבצע עבורכם את כל העבודות לתחזוקה נכונה של הבריכה

אנו נבחר באופן קפדני את החומרים בהם נשתמש, ואת היקף השימוש שייעשה בהם. אנו נחתור להחזרת ההיגיינה לכל בריכת שחיה, ונדאג למילוי המשטחים שלה בחומרים הרלוונטיים. בריכת שחיה שתוחזקה על ידנו לא רק נקייה יתר ונראית טוב יותר, אלא גם שמורה יותר, עם נזק עתידי בסיכוי נמוך. נסו ותיווכחו כי הפעם הבאה שמשטחי בריכת השחייה שלכם יחומצנו תתרחש בעוד זמן רב למדי.

השירות – להזכירכם, אינו מותרות, אלא חובה לכל בעל בריכה

ציוד הניקיון שספק הבריכה המליץ לכם לקנות הוא ציוד ידני, והשימוש בו כרוך במאמץ רב, עם סיכוי לא קטן לפספס נקודות באופן קבוע שיהפכו למוקדי חלודה פוטנציאליים. אל תתנו לזה לקרות. הזמינו חברת ניקיון המתמחה בניקיון בריכות שחיה, והבטיחו לעצמכם בריכת שחיה שלא רק תיראה נקיה, אלא תהיה נקיה, ותשמור על הברקתה לאורך זמן רב ביותר, ממש כמו בימים הראשונים בהם רכשתם אותה, וזכיתם למשטחים חדשניים, שקופים ומבריקים מאד.

 

Call Now Button