בס"ד

שירות בכל הארץ

בפריסה ארצית

מרכז הזמנות 1800-80-40-44

חברת ניקיון בתים ופוליש למגזר הפרטי והעסקי

מתעניינים שונים בניקיון בתיהם העלו שאלות שונות העוסקות בניקיון הבית. מצאנו לנכון להשיב על החשובות שבהן, וכך לא רק להמליץ על חברת ניקיון, אלא גם להציל אנשים מטעויות ניקיון קשות שהם עושים מדי יום. גזרו ושמרו. ייתכן כי אתם בדרך לבצע את אותה טעות ניקיון, וזה יעלה לכם ביוקר, מניסיון.

ישנם סוגי לכלוך שלא ניתן להסיר לבד: כיצד הם נגרמים?

לכלוך כזה לרוב מוגדר טחב, ולעתים מדובר גם בחלודה. באזורי הלחות ליד תל אביב וחיפה בעיקר מצטברים על הקירות כתמי לחות שנעשים כתמי חלודה. על הרצפה, מדובר בדרך כלל במשהו שנשפך והשאיר שיירים, או בחפץ חלוד ורטוב שנגע ברצפה לאורך זמן, ואז גם הוא עלול לחבל בה ולהשאיר טחב. כפי שאמרת נכון, לא ניתן להסיר זאת, אך לעתים הדייר עשוי להתגבר על כך בעצמו.

באלו תכשירים ניתן להשתמש כדי לנסות להסיר לבד לכלוך קשה?

אך ורק בסבון הרצפה ובמסיר שומנים. לא בשום חומר אחר. פעמים רבות נעזר הדייר ב- DUCK שירותים או מפזר מלח לימון. על רצפות שיש, קירות בטון וקירות גבס זה פשוט מתכון לאסון. אל תעשו זאת כי פעולת הניקיון שיהיה עלינו לבצע תהיה מאד יקרה כדי לחלץ אתכם מהכתמים שייווצרו.

מה עושים בשביל להסיר כתמי טחב לצמיתות?

המהלך הנכון יהיה לקרוא לשירותה של חברת ניקיון בתים. האחרונה תבצע בביתכם ניקיון דירות ותציע שירותי ניקיון נוספים כמו למשל פוליש לרצפה וניקוי מרצפות בחצר, אם ישנה. חברת הניקיון המקצועית תשלח נציג לזיהוי הבעיות בדירה, וחיבור תכנית ניקיון כוללת, כולל תמחור לפני ביצוע השירות.

לאלו יתרונות אני זוכה כלקוח שלכם?

הדרכה עתידית על ניקיון הבית, שימוש בחומרים שישמרו לכם על הרצפה והקירות נקיים לאורך זמן, סיכוי רב שתיוותר בידייך דירה שמורה ללא טעוית לוגיסטיות בניקיון. חשוב מכך, אתה תחיה בדירה יותר סניטרית ונקייה, ואם תחליט למכור או להשכיר את הדירה זה ייעשה בקלות רבה יותר מאשר כשהיא הייתה לא נקייה ולא מלוטשת במרצפותיה. בקרב הדיירים ישנה תחרות עזה, ורק דירה שטופלה בידי חברה מקצועית תשיג עבורכם את שובר השוויון מול יתר הדיירים בשכונה.

Call Now Button