בס"ד

שירות בכל הארץ

בפריסה ארצית

מרכז הזמנות 1800-80-40-44

חברת ניקיון בתים ופוליש למגזר הפרטי והעסקי

כאשר אתם נערכים לניקוי הבית שלכם באופן שובר שוויון, כך שייראה מבריק, נקי וחסר פניות, אתם זקוקים למעשה לשירות ניקוי בקיטור. מדוע שתהיו זקוקים לשירות כזה מלכתחילה? פעמים רבות אנו מעוניינים להשתמש בנכס שלנו למטרת השקעה, למכור אותו או להשכיר אותו. בשביל זה הוא צריך להיראות טוב באמת שכן התחרות על לבו של הדייר רבה. ניקוי בקיטור יאפשר לכם למעשה לספק לבית שלכם רמה אחרת של ניקיון שתאפשר את שבירת השוויון והעלאת שווי הבית שלכם לעומת האזור.

הסרת כתמי חלודה

גם הקשים שבכתמי הבית ייעלמו כלא היו כאשר מכשירי קיטוריות נכנסים לתמונה. אנו נפנה לכם מהבית תכולה עדינה, עבודות עץ ודומיהם, נוציא מהבית ונשתמש במכונות קיטור עם זרנוקי מים עזים אשר יבצעו את הניקיון היסודי. בצינור הגרניק ייעשה שימוש גם בסבונים וחומרי ניקיון דירות מיוחדים אשר ישלימו את הניקיון ויספקו ריחות אווריריים לחלל הבית.

ניקיון דירות מלא

אנו לא נסתפק רק ברצפה ונפנה לניקיון כל הדירה. ניקיון דירות כאן כולל הסרת כתמי חלודה, פוליש וליטוש מרצפות, וביצוע כל משימת ניקוי דירות אחרת על מנת שהדירה תבריק ותיראה כמו חדשה. ניקיון מסוג כזה מבטיח נכס יוקרתי, שווה, יקר וחשוב מכך – נכס שרבים היו רוצים גם בעתיד, מה שיאפשר לכם לדרוש מחיר יקר יותר גם לאחר זמן רב (בהנחה ששמרתם על הרצפה שלכם מבריקה). להלן מספר טיפים לשמירה על הרצפה של הדירה נקייה.

כך תשמרו על רצפת הדירה נקייה

אל תשתמשו בחומרי ניקיון שהם לא סבון ומסיר שומנים, אלא אם כן ניתנה הנחייה אחרת מאתנו כחברת הניקיון שלכם. אל תשתמשו ברצפות לא לפי הוראות היצרן. במשטח גרניט אל תרבו לדרוך עם נעלי עקב, למשל, כי הוא רגיש למכות יבשות. אם תעקבו אחר הוראות אלה, הרצפה שלכם תישמר נקייה לחלוטין, מבריקה לחלוטין, ותוכלו להעלות במחיר הדירה או השכירות בכל זמן, משום שלפניכם רצפה כמו חדשה, נקייה ומבריקה, בה נעשה שימוש בקיטורית ובאמצעי פוליש מתקדמים, כולל בחומרי ליאטוש מהפכניים ושוברי שוויון.

למידע נוסף על ניקיון הדירות ושמירתן כנקיות ניתן לפנות אלינו!

 

Call Now Button