בס"ד

שירות בכל הארץ

בפריסה ארצית

מרכז הזמנות 1800-80-40-44

חברת ניקיון בתים ופוליש למגזר הפרטי והעסקי

אם יש לכם בריכת שחיה אך אתם חשים שהיא לא מתוחזקת, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. חברה לניקוי בריכות שחיה תדאג לביצוע עבודות ניקיון ותחזוקה ותוודא כי בריכת השחיה שלכם מוכנה לאירוח אורחים בבטחה ועל בסיס היגיינה מלאה. בריכת שחיה שאיננה מתוחזקת כמו שצריך היא מתכון ודאי לזיהום והשהייה בה מסוכנת. מעבר לעובדה שהיא תמשוך חרקים מסוכנים כמו דבורים וצרעות, המים שלה פשוט יהוו  מוקד הזיהום מס’ 1 באזור, ולכן עם קניית בריכת השחיה מגיעה גם חובת התחזוקה. אם אינכם בטוחים במה שאתם עושים, קראו לנו. כמי שמבצעים ניקוי בריכות שחיה מאז ומתמיד נעשה הכל כדי להשיב גם אותה למוטב ולמצב בטוח.

חברה לניקוי בריכות שחיה תבצע עבורכם מגוון עצום של פרויקטים בבריכה

ניקוי משטחי פיברגלס, ניקוי משאבות הבריכה, ניקוי טחב מהבריכה, ניקוי משטחי תרמופלסט, וביצוע כל משימת ניקיון אחרת להותרת משטח בריכת השחיה נקי ומיועד לשחיה. אנו, כמי שממשים חברה לניקוי בריכות שחיה, רואים בכל פעולת ניקוי בריכות שחיה ערך עליון, שכן בכך אנו לא רק מצילים אתכם אלא גם את האזור כולו מזיהום של מים עומדים. לכן, גלו אחריות, ואם יש לכם חשד שהמים מזוהמים אל תהססו לקרוא לנו.

שירותים נוספים שאנו מעניקים ללקוחותינו

ניקיון דירות יסודי הכולל קיטור ופוליש. אנו מנקים קירות טחובים, רצפות מזוהמות, ומבצעים פוליש וליטוש ברצפות שיש בהן חורים וסדקים. אנו עובדים עם משטחי שיש ומשטחי אבן נוספים. לרשותנו ניסיון עשיר בכל סוגי הניקיון הביתי והטיפולים הביתיים לרצפת הבית. אנו שירתנו לא מעט לקוחות ביניהם בעלי בתים פרטיים, דירות פנטהאוז בהן הבריכה ומוקד הניקיון נמצאים במרפסת, וכן בעלי דירות ללא בריכה, בבניין. ניקיון דירות מטעמנו הוא שירות שלא יסולא בפז, ואנו לא נוותר על אף פרט בניקוי, גם לא השולי והזניח ביותר. אנו לא נהסס להזיז פסנתרים ומקררים, לבדוק מה נעשה מאחוריהם ולהשיב לכם בית נקי ומבריק מאין כמוהו.

תעריפי השירות

אנו מתמחרים את השירות בהתאם לעלות חומרי הניקיון והפוךיש בהם השתמשנו, ובהתאם להיקף העבודה שהיה נדרש. אנו מתמחרים את השירותים בתעריפים נדיבים ובהישג ידם של רוב ציבור לקוחותינו.

 

Call Now Button