בס"ד

שירות בכל הארץ

בפריסה ארצית

מרכז הזמנות 1800-80-40-44

חברת ניקיון בתים ופוליש למגזר הפרטי והעסקי

חברה המספקת שירות ניקוי שטיחים תנקה עבורכם את כל סוגי השטיחים! אם חנות השטיחים שלכם נסגרה לפני שנים רבות, יש מי שיבצע את אותה עבודה שצרכתם דאז. אנו יודעים לטפל בשטיחים חדשים, שאגי ואפילו בשטיחים עתיקים מאיראן ואפגניסטן. אנו מבצעים ניקיון שטיחים יסודי, ומספקים גם טיפים לשימור עתידי על השטיחים.

לא כל שטיח ניתן לניקיון ושימור

ישנם שטיחים שטוב תעשו אם תשליכו לאשפה. אם אתם מעוניינים להימנע מכך, אנא שמרו עליהם בהקפדה במיוחד ממים ונוזלים. מים, על אך שהם מתייבשים בסוף, מנסרים במעטה העליון של השטיח ועלולים להסב נזקים חמורים גם לצבע שלו. שטיחים שניתנים לשימור וניקיון, אנו ננקה ונחזיר כשהם מבריקים וחדשים.

שירותים נוספים שאנו מספקים

השירותים ניתנים לפי דרישה. ניתן להזמין אותנו גם ללא ידע מוקדם, ואנו נאבחן אלו שירותים אתם צריכים ונספק לכם אותם בהתאם למפגעים שיימצאו בבית.

פועלים בכל סוגי הבתים והנכסים

חברת ניקיון מטעמנו פועלת בכל סוגי הנכסים והבתים, כולל חדרי מדרגות ומשטחים ציבוריים. אנו מבצעים ניקיון יסודי של כל המשטחים בבית ובסביבתו ומעניקים לדייר ולדיירת נכס נקי, מענג ונעים מאד לשהות בו. אנו מבצעים ניקיון דירות, ניקיון פרוזדורים ציבוריים וחדרי מדרגות, וניקוי פתיואים וחצרות. אנו עוסקים גם בניקיון בריכות שחיה וג’קוזי.

עלויות השירותים

עלויות השירותים נקבעים על פי היקף השימוש בחומרי הניקיון ובהתאם לזמן הפעולה שלנו. כמו כן, לעבודות עצמן יש מחיר, וכל אחת מהן מתומחרת באופן שונה. מחירו של פוליש, למשל, שונה ממחירו של ליטוש ששונה מחירו של ניקוי בקיטור. בסופו של דבר, החשבונית שאתם מקבלים מתבססת גם על היקף החומרים וההשקעה וגם על סוגי השירותים. המחירים שלנו מאד נדיבים ביחס לשוק, והתמורה לאגרה היא לאין ערוך משמעותית: בית נקי חוחף מטעויות היגיינה, שטיחים כמו חדשים וכמובן קירות, תקרות ומרצפות מהודרות ומבריקות.

 

Call Now Button