בס"ד

שירות בכל הארץ

בפריסה ארצית

מרכז הזמנות 1800-80-40-44

חברת ניקיון בתים ופוליש למגזר הפרטי והעסקי

מדוע דירה חדשה זקוקה לפוליש? כמה וכמה סיבות יכולות להוביל לכן. אנו בחברת הבית הלבן, מספקים פוליש לבית חדש בכל מצב. אנו מנוסים במתן שירות לכל סוגי המרצפות, ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדות גדולים החל מדירה קטנה ועד למרחב ענק שלא רואים איפה הוא מתחיל ואיפה הוא נגמר. להזמנת חברת ניקיון המגיע עם צוות מקצועי לכל רחבי הארץ, השאירו פרטים באתר או צרו קשר טלפוני.

מדוע יש צורך לבצע פוליש לבית חדש

לאחר בניה – קבלנים מחייבים לספק לדיירים פרויקט חדש ונקי. הריצוף לא מותקן בסוף, אלא בשלב די מתקם של הבניה. אם לא שומרים עליה טוב במהלך הפניה, עלולים להיווצר שריטות ונזקים. אף קבלן שמכבד את עצמו לא ימסור מפתח עם רצפה במצב שרוט. ולכן חשוב להזמין שירות פוליש ע”י חברת ניקיון כדי שהרצפה תהיה נקייה ונוצצת.

פוליש לבית חדש
פוליש לבית חדש

לאחר הובלה –  קיבלתם דירה מושלמת ומבריקה הישר מהקבלן. הזמנתם צוות מובילים, אבל, איך לומר במילים עדינות, הם לא עשו עבודה עדינה והשאירו את הרצפה שלכם עם שריטות במצב לא טוב. לא נעים להתחיל ככה את החיים בדירה חדשה. זה ממש נראה כמו צלקת. לכן כדאי להזמין שירות פוליש לבית חדש.

לאחר שיפוצים – אנשים משפצים את הדירה לאחר שהם קיבלו אותה. מוסיפים דברים, מחליטים לשבור קיר או אפילו לסגור את המטבח. מדוע? כי הם קנו אותה בשלב מאוחר שבו כבר לא היה ניתן לעשות שינויים. וכך שוב הרצפה הפכה למלוכלכת ופגועה ולכן יש צורך להזמין פוליש לדירה חדשה.

חשוב לדעת: ניתן להשכיר מוכנת פוליש ולעשות זאת לבד. יחד עם זאת, חשוב להבין למשל שאריחים קרמים, לא ניתן לבצע את התהליך. יש לבצע תהליך יסודי של ניקיון. כמו כן, לכל סוג רצפה יש להתאים את סוג הפוליש הרצוי. לא אחת אנשים ניסו לעשות פוליש לבית חדש ללא ייעוץ או תמיכה והסבו נזק עד כדי כך חזק שהיה צריך להחליף את כל האריחים בבית. קחו זאת בחשבון כי כך תוכלו להגיע למצב שהזול הופך ליקר.

לייעוץ והזמנת שירותי ניקיון, אתם מוזמנים ליצור קשר בכל עת.

Call Now Button