בס"ד

שירות בכל הארץ

בפריסה ארצית

מרכז הזמנות 1800-80-40-44

חברת ניקיון בתים ופוליש למגזר הפרטי והעסקי

חברת פוליש הבית הלבן מתחייבת לספק לכם שירות חברת ניקיון בנושא ליטוש ופוליש הן לנכסים חדשים והן לנכסים ישנים. אנו מספקים שירות ע”י צוותי ניקיון מנוסים למגזר הפרטי והעסקי. ניתן להזמין שירותי ניקיון בכל אזור השרון לכל סוגי הניקיון ולא רק בנושא פוליש לרצפה בחדרה. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר.

פוליש לרצפה בחדרה
פוליש לרצפה בחדרה

ניקיון לפני כניסה לדירה

רכשתם דירה חדשה בשכונת ניסן הפארק או כל שכונה אחרת ועברתם אליה לאחר כמה חודשים? לא מרוצים מהמצב שקיבלתם אותה ורוצים להגיע לתוצאה טובה יותר? בדיוק למטרה זו כדאי להזמין חברת ניקיון בתים לפני שנכנסים לדירה. למעשה אפשר לשלב עם כך גם ליטוש ופוליש כדי להבריק את הסביבה. כמו כן, אפשר להזמין דרכנו חבילה איכותית של מעבר דירה הכוללת את הדברים הבאים:

ליטוש דקים ומשטחי שיש

מרצפות הן לא המשטח היחיד שאפשר ללטש ולהחזיר לו את הברק. גם דקים ושיש מטבח יכולים להתרענן בעזרת שירות זה. כידוע, על מנת שהדק ישרוד יש לבצע טיפול שנתי הכולל שימון. אבל אם הזמן הדק נשחק, מתמלא שריטת וכתמים. במצב כזה, אם אתם כבר מזמינים שירות פוליש לרצפה בחדרה, תזמינו גם ליטוש לדק שלכם. זה יחסוך לכסף כסף על החלפתו. כמו כן, גם את השיש במטבח אפשר להחזיר למצבו הקודם במידה והוא מלא בשריטות. בסדקים לעומת זאת, לא ניתן לטפל בעזרת תהליך זה.

כדאי לדעת:

פוליש לקרמיקה הוא תהליך שלא ניתן לבצע. החומר לא סופג אליו נוזלים. אז בחרתם במשטחי קרמיקה לריצוף החדרים הרטובים בבית (שירותים, מקלחת ומרפסת) אומנם אי אפשר ללטש אותם אבל בעזרת מכונה בהחלט אפשר לנקות אותם בצורה יסודית תוך כדי התאמה של חומר חזק במינון מתאים. לכן יש לתת את העבודה לחברת ניקיון דירות שהינה מקצועית.

Call Now Button