בס"ד

שירות בכל הארץ

בפריסה ארצית

מרכז הזמנות 1800-80-40-44

חברת ניקיון בתים ופוליש למגזר הפרטי והעסקי

W.H.P והבית נקי – פוליש הבית הלבן

אנו שמחים וגאים להציג את חברתנו.
בדף זה, אנו נכתוב מעט אודות חברתנו, חברת “פוליש הבית הלבן”, ה”אני מאמין” של חברת הפוליש, נציין מעט על השרותים הנוספים אשר חברת “פוליש הבית הלבן” מספקת ועוד.

אודותינו: פוליש הבית הלבן שרותי פוליש, ניקיון ואחזקת בתים ומוסדות.
חברת W.H.P פוליש הבית הלבן ממייסדי תחום הפוליש ושירותי הניקיון בארץ ובעלת ניסיון רב ומגוון מתחילת שנת 1986. בחברתנו מועסקים עובדים מקצועיים אשר עברו הכשרה מתאימה ובעלי ניסיון מוכח בלבד! ביניהם קיימים עובדים אשר תפקידם לעקוב אחר כל מוצר חדש בתחום הפוליש ו\או הניקיון ולבחון אותם לאורך זמן ובכך להשאר מועדכנים בכל רגע נתון ולהביא לקהל הלקוחות שלנו את התוצאות הטובות ביותר. דגש על איכות ומצוינות.

whp-team

מגיע לכם הטוב ביותר! בלי תרוצים ובלי “משחקים”. בחברת פוליש הבית הלבן אנו מאמינים כי עסק מצליח נמדד לפי אחוזי הלקוחות אשר נמצאו מרוצים ומרוצים באמת האחוזים. אנו שואפים לשלמות כי מגיע לכם! כי שילמתם עבור כך. ולכן, בתום כל יום עבודה הצוות נפגש במשרד ואנו דנים ביום העבודה והיכן היה אפשר (אם בכלל) לשפר ולהביא תוצאה טובה עוד יותר. לאחר מכן, נציג של חברתנו פונה אל כל לקוח ולקוח ומברר האם הוא מרוצה במאת האחוזים והאם יכולנו בדבר מה לעשות טוב יותר. לשמחתנו אנו גאים לומר כי בחברת פוליש הבית הלבן הלקוחות שלנו מרוצים במאת האחוזים (לא מאמינים לנו? זה בסדר.. אנו מבינים ומזמינים אתכם להתרשם מהמלצות הלקוחות).

בנוסף, עבור חברת פוליש הבית הלבן ההצלחה לא נמדדת על פי תוצאות העבודה בלבד ומאמינים שהניקיון מתחיל בעובדים. כל העובדים שלנו הינם עובדים אדיבים, סבלניים, יצוגיים וכמובן מקצועיים!

 

לא רק פוליש! בין שירותינו:

ניקיון דירות ישנות, ניקיון דירות לאחר שיפוץ וצבע, ניקיון דירות חדשות מקבלן, ניקוי תריסים חלונות מסגרות ומסילות, ניקוי מוזייקות, ניקוי כלים סנטרים, ניקוי וחידוש שטיחים ישנים, ניקוי ריפודים ( מערכת סלונית מיטות ומזרונים ), ניקוי יסודי של משטחי פרקט, ניקוי רהיטים מאובקים, ניקוי הפנלים מסביב לכל הדירה ( גם ע”י דיסק ), ניקוי של חדרי השירותים והאמבטיה כולל אריחי הקירות וארונות האמבטיה, ניקוי ארונות המטבח השיש והכיור, סידור הריהוט בבית, פנוי פסולת וריהוט ישן, פנוי והסרה של שטיחים ומשטחי PVC והוצאת הדבק ע”י מכונת פוליש, שאיבת הצפות, שיקום דירות לאחר שריפה, ניקוי מקלטים והכנתם לשהייה ממושכת, אחזקה שוטפת של חדרי מדרגות ומשרדים, ניקיון בריכות שחיה ע”י מכונה כולל הדפנות, שירותים נוספים בהתאם לרצון הלקוח.

עכשיו, לאחר שהכרתם אותנו, אנו נשמח מאוד להכיר אתכם! צרו קשר בטלפון: 1800-80-40-44

בברכה,
צוות W.H.P פוליש הבית הלבן.

    שם:

    טלפון:

    ישוב:

    הודעה:

    Call Now Button