בס"ד

שירות בכל הארץ

בפריסה ארצית

מרכז הזמנות 1800-80-40-44

חברת ניקיון בתים ופוליש למגזר הפרטי והעסקי

לפניכם מדריך קצר כיצד בוחרים שירותי ניקיון דירות. המדריך שם לעצמו למטרה שאתם תדעו בדיוק מה צריך לעשות בכל פעם שאתם זקוקים לשירותי ניקיון חיצוניים, שלא אתם הם שמנקים. מתי בכלל זקוקים לשירותים כאלה? ברוב המקרים זה כלל לא יהיה רלוונטי לכם, אבל ישנם מקרים ספציפיים בהם הדירה התגלתה כמוזנחת, אתם אפוטרופוסים של אדם שלוקה בנפשו, והוא גר בדירה שהוא הזניח, או שאפילו אתם כבעלי הדירה מעוניינים יום אחד להשקיע בה, להשכירהּ לאחרים או למכור אותה. לקראת מהלכים כאלה חברת ניקיון בתים חייבת להיות מעורבת בנכס שלכם על מנת שהניקיון יוכתר בהצלחת-יתר ויגרום להעלאת שווי הדירה.

זהו את המפגעים בדירה

סיירו בדירה ונסו למצוא מפגעים ברצפה בכל חדר: סדקים בבלטות, שברים בחלק מהאריחים, ועוד. נסו למצוא כתמי טחב, חלודה ודומיהם עליה ועל הקירות והתקרה. נסו להסיר חלק מהם לבד. אם לא הצלחתם, אל תנסו עם תכשירי ניקיון חומצתיים למעט מסיר שומנים. אם לא הצלחתם להסיר באמצעותו את הכתמים, הוסיפו זאת לרשימת המפגעים שהתגלו בדירה שלכם.

רכזו את המפגעים בדירה לרשימה מסודרת

הרשימה המסודרת תכלול את כל המפגעים בדירה לפי מפלסים וחדרים. ניקיון בתים יהיה חייב להיערך בה על מנת שתוכלו להעמיד אותה למכירה או להשכרה. בהתקשרות שלכם עם חברת ניקיון בתים, יהיה עליכם לפרט מה הבעיות מהן סובל הבית שלכם, ולקבל הצעת מחיר את המפגעים שהתגלו.

התקשרו עם חברת ניקיון בתים

במסגרת ההתקשרות שלכם עם חברה זו הנציגים יפרטו אלו שירותי ניקיון ניתנים כדי לספק מענה. כל שירות מכיל מחיר FIXED לגבי השימוש בחומר למ”ר בודד. הסך הכל יתברר רק לאחר שנציג החברה יבקר אצלכם, יזהה בעצמו את המפגעים ויעריך את כמות ההשקעה הנדרשת.

ביצוע השירות

אנו מתחייבים לבצע כל שירות ניקיון או פוליש לרצפה על הצד הטוב ביותר, ולספק לך דירה שתהיה מוכנה למכירה או השכרה. אנו נעשה את כל המאמצים לסגור פגמים בדירה ולהפוך אותה שוב לנכס מושקע, יפה, תוסס ומרהיב ביופיו. אנו נחזיר את הסניטציה לדירה להיות מה שהיא הייתה בעבר, ונגיש לך דירה שתוכל רק להתפאר ולהתגאות בה, ועל כן לשקול את העלאת שוויה הכספי.

Call Now Button