בס"ד

שירות בכל הארץ

בפריסה ארצית

מרכז הזמנות 1800-80-40-44

חברת ניקיון בתים ופוליש למגזר הפרטי והעסקי

כל המתעניין בחברת ליטוש מרצפות יעשה זאת מכמה סיבות. ראשית כל, הרצפה פשוט התיישנה. כשזה קורה, מתחילים להיווצר סדקים, חורים קטנים והחריצים בין המרצפות מתדלדלים מהחומר שעטף אותם ושמר עליהם רדודים יחסית. הסיבה השניה היא נזק ממשי שנעשה לרצפה בתאונה. למשל, חשבתם שאם תשפכו חומצות ניקיון כמו מלח לימון או DUCK שירותים הרצפה תתנקה טוב יותר. כמובן שזה גרם לתוצאה ההפוכה, וכעת אין מנוס מהזמנת ליטוש מרצפות באמצעות פוליש.

אתרו את החברה שמבצעת את השירותים הנדרשים לדירה שלכם

השירותים ייקבעו על פי הנזק שאתם רואים על הרצפה. בדקו האם החברה מתמחה בפוליש וליטוש, למשל. אם כך הדבר, זו החברה שאתם צריכים על מנת לתקן את הרצפה שלכם. בדקו האם היא סותמת סדקים ומתקנת חריצי בלטות במשטחי שיש. אם יש חלודה שלא הצלחתם להסיר על הרצפה, ודאו שהיא מבצעת הסרת כתמי חלודה. רק חברת ניקיון שתענה על כל אלה תהיה חברת הפוליש שתוכל לעבוד דה פקטו בבית שלכם.

בצעו את האיתור על סמך המלצות

בדקו האם אותה חברת ניקיון שאתם שוקלים להזמין אכן מבצעת את משימותיה על הצד הטוב ביותר. ניתן לקרוא חוות דעת באתר שלה ולהתרשם מהפרויקטים שהיא ביצעה. ודאו שאתם רואים תמונות בהן ביצעה החברה הסרת כתמי חלודה, ליטוש מרצפות, ועוד. ודאו כי אתם יכולים לסמוך על אנשי המקצוע שלפניכם.

עקבו אחר הוראות היישום של החברה בניקיונות הבאים שתערכו

אל תשתמשו בחומרים שיזיקו לרצפה. ודאי שלא תשתמשו יותר בחומצות על הרצפה. יש להשתמש אך ורק בסבונים, מסירי שומנים וחומרים נוספים עליהם המליצה חברת ניקיון. היתרון שלכם בהזמנת שירות הסרת כתמי חלודה וכן ליטוש מרצפות הוא שלא רק שהוא מנקה ומעצב מחדש את הרצפה, הוא שומר עליה מבלאי עתידי, ולכן אתם נהנים מרצפה עמידה לאורך זמן.

ליטוש מרצפות, הסרת כתמי חלודה וביצוע טיפולים נוספים לרצפות שלכם

אנו חברת ניקיון ופוליש פעילה, המבצעת ניקיון וליטוש מזה זמן רב. אנו משרתים בבתים, בניינים, חצרות ומקומות נוספים ומבצעים עבודה באיכות, וברמה חסרת פשרות. אצלנו, בית נקי ומלוטש אינה רק סיסמה, היא דרך חיים.

 

Call Now Button