בס"ד

שירות בכל הארץ

בפריסה ארצית

מרכז הזמנות 1800-80-40-44

חברת ניקיון בתים ופוליש למגזר הפרטי והעסקי

יש לכם בריכה קבועה, ולא בריכת ילדים ידנית, העשויה מפיברגל, תרמופלסט וחומרים קשיחים דומים? יש לכם מחויבות לשמור על משטח רחצה נקי והיגייני. נכון, יש לכם משאבת ניקיון אוטומטית ומנגנון הכלרה כנדרש בתקנים שלנו, אבל מי כמוכם יודע עד כמה זה לא מספיק, ועד כמה קל שעובש יצטבר על דפנות הבריכה. בדיוק בשביל זה, חברה לניקוי בריכות שחיה ניצבת לרשותכם, ותבצע את משימות הניקיון השונות על הצד הטוב ביותר. אנו מתמחים בניקוי כל סוגי בריכות השחיה, מפיברגלס ועד תרמופלסט, ומבצעים זאת כך שהבריכה לא רק תנוקה אלא גם תבריק וקירותיה ייראו כמו מראות קיר.

חברה לניקוי בריכות שחיה תעבה עבורכם את קירות הבריכה בחומרים מבריקים

אנו נדאג כי ניקוי בריכות שחיה יבוצע עם קיטוריות, באמצעותם יותז חומר לניקיון הבריכה. בסוף התהליך, כל משטח רצפה וקיר בבריכה ייראו נקיים ומבריקים. אנו מחויבים כי ניקוי בריכות שחיה יניב לכם בריכות יפות, מלוטשות ונעימות מאד לרחצה.

ניקוי בקיטור כל פינה בבריכות, כולל חריצים שקשה להגיע אליהם

אנו נדאג לעיבוי הניקיון בכל הבריכה באמצעות שימוש בצינורות בעלי עוביים שונים. אנו נגיע גם למקומות דקים מאד בהם הצטברו לכלוך וטחב רבים, ונדאג להסיר את המפגעים. אנו מבטיחים לכם כי בריכות שחיה שעברו ניקוי בקיטור יהיו בריכות מבריקות ונקיות. כמובן שאנו לא מתחייבים שבכל מקום השירות הוא בר ביצוע, ולכן שורה זו נכונה רק עבור בתים בהם ביקרנו ואישרנו שניתן לבצע ניקוי בריכה. היכן שלא ניתן, כי מצבה של הבריכה עגום ומוזנח מאד, נודיע ונתריע על כך, אך ברוב המקרים המצב לא היה כזה, אלא במקרים נדירים מאד בהם הדייר הזניח תדיר את הבריכה ולא דאג לה אפילו לאמצעי ניקיון והכלרה בסיסיים.

עלויות ותעריפים

ניקוי בקיטור בבריכה יתומחר בהתאם לסוג החומרים בהם השתמשנו ועל פי עלות הפעלת מכשיר הקיטור. אנו מבצעים גם משימות ניקוי בקיטור בתוך בית הלקוח, כולל בקירות ועל המרצפות. אנו עוסקים גם בניקיון שטיחים ובשירותים נוספים לניקיון הבית, כולל פוליש והברקה למרצפותיו השונות על שלל חומרי הייצור מהם הן מורכבות.

Call Now Button