בס"ד

שירות בכל הארץ

בפריסה ארצית

מרכז הזמנות 1800-80-40-44

חברת ניקיון בתים ופוליש למגזר הפרטי והעסקי

 

רבים מהאנשים שבוחרים להתקין ברכה בחצר שלהם, מגלים את האופציה של התקנת דק סביבו. מדובר במשטח הכי אופנתי ויפה כיום. חשוב להבין שמידי פעם יעלה הצורך לחדש אותו. להלן כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון.

חשוב להקפיד על בחירה ביסודות טובים

עד כמה שזה נשמע אבסורדי – המים הם אחד האויבים הגדולים של העץ המעובד – אז מדוע בכל זאת בוחרים להתקין דק עץ מסביב לבריכה? כל עוד מקפידים על בחירה נכונה של החומר והמרכיבים – אין לכם מה לדאוג. יש לבחור בעץ בגימור חלק לגמרי כך שהוא יהיה נטול חריצים. כך המים לא יצטברו בחריצים ויגרמו לעץ להתנפח. כמו כן, יש להקפיד שנעשה שימוש אך ורק במרכיבים עמידים למים. בנוסף יש לדאוג לניקוז מקסימלי וכמה שיותר טוב כך שלא יהיו שלוליות על הדק.
כדאי לדעת: הטרמיטים הם אויב נוסף של העץ – לכן חשוב לדאוג להדברת החצר מהם.

איך בדיוק מחדשים דק מעץ?

הזמן הטוב ביותר לעשות חידוש דק הוא לפני הקיץ. לפני שהבריכה מתחילה להיות פעילה. לשם כך חשוב להזמין חברת ניקיון מנוסה בתחום זה. כך יתבצע שירות זה:
ניקיון יסודי – הסרת אבק, עלים וכל מה שהצטבר עליו במהלך החורף בזמן שלא נעשה שימוש תדיר בדק שמסביב לבריכה. הניקוי יתבצע עם החומרים המתאימים לניקיון עץ.

ליטוש דק – תהליך זה חיוני כאשר נוצרו שריטות וחריצים בדק שעלולים להזיק לו. זה גם לא יפה לעין, וגם, כאמור, הם עלולים לגרום למים להצטבר עליו וכך להזיק לעץ. תהליך ליטוש דק יהפוך את המשטח לנקי וחלק. תהליך זה יכול גם לעזור להם להיפטר מכתמים עקשניים.

שימון הדק – 2 פעולות באחת. גם צביעת הדק בגוון הרצוי וגם החדרת שמן שמשמר את העץ לאורך זמן. רצוי לעשות את התהליך הזה ללא קשר לליטוש אחת לשנה על מנת לספק לדק שכבת הגנה שתשמור עליו לאורך שנים. הרי הזמן עושה את שלו וההגנה נשחקת עם הזמן.

כמה דברים שכדאי לדעת

גם חברות ניקיון וגם חברות להתקנת דקים מספקות שירות חידוש דקים. חשוב לבחור את ספק השירות בהתאם לניסיון שלו ולא רק לפי הצעת המחיר שאתם מקבלים. לפעמים הזול עלול להיות היקר כי השירות לא תמיד איכותי. ישנם מצבים שהדק מוזנח והרוס ולכן עדיף להחליפו כי שום דבר לא יעזור בעוד שישנם מקרים בהם חידוש דק יגרום להשגת מראה חדש. קחו בחשבון שכדי שהדק ישמר לאורך שנים חשוב לבחור בעץ העמיד והחזק ביותר ולא בעץ הזול ופשוט ביותר. נכון, עץ עמיד וחזק יעלה יותר, אבל זה בהחלט תהליך משתלם שכדאי לקחת אותו בחשבון. כדאי להתייעץ בנושא עם אנשים שיש להם דק בחצר מעל ל 5 שנים.

Call Now Button