בס"ד

שירות בכל הארץ

בפריסה ארצית

מרכז הזמנות 1800-80-40-44

חברת ניקיון בתים ופוליש למגזר הפרטי והעסקי

 

קמתם בוקר אחד והחלטתם שאתם לא מוכנים לסבול יותר את הכתמים העקשנים על השיש כמו גם השריטות? יש דרך להיפטר מהן בקלות וביעילות. ע”י הזמנת חידוש שיש מטבח באמצעות פוליש הבית הלבן. לא מדובר בהחלפה חלקית או מלאה של המשטח, אלא בעבודת ליטוש כמו גם פוליש. הפעולה כולל הסרת השכבה הפגועה של השיש וחשיפת השכבה התחתונה הלא פגועה. למידע נוסף והזמנת צוות מנוסה של חברת ניקיון בתחום זה בכל רחבי הארץ, אתם מוזמנים ליצור קשר בכל עת.

מחזירים את הברק למטבח

אין ספק שמשטח השיש הוא החומר היקר ביותר במטבח כמו גם בכל הבית עצמו ולכן כאשר רוכשים אותו, יש לחשוב על העתיד ולבחור בחומר חזק ואיכותי שיחזיק מעמד כמה שיותר זמן. אבל כאמור, נזקים מתרחקים ולא תמיד בני הבית מצליחים לשמור על המשטח כמו שצריך. החלפת השיש לא צריכה להיות הפעולה הראשונה. כדאי לבדוק אפשרות לביצוע חידוש שיש מטבח בדיוק כמו שעושים ליטוש מרצפות. האם בכל מצב אפשר להחזיק את המשטח למצב חדש? לא. כאשר מדובר בסדקים –  אי אפשר להציל את השיש.

חידוש שיש מטבח
חידוש שיש מטבח

מתי כדאי לעשות חידוש שיש מטבח

חסכון בעת שיפוץ דירה – אם אתם משפצים את הדירה, ומשאירים את מבנה המטבח כמו שהוא ורק מחדשים ארונות, אתם לא חייבים להחליף את השיש. אפשר לחסוך אלפי ש”י ואפילו יותר מעשרת אלפים כאשר מדובר במטבח גדול במיוחד.

חידוש מטבח גינה – אם אין לכם גגון מעל מטבח הגינה שלכם, השיש הזה יתבלה הרבה יותר מהר. בכל מקרה, השיש באזור הזה יתבלה מהר יותר מהשיש במטבח. במצב כזה אפשר להסתבר בעבודת חידוש שיש ולא בהחלפתו. הרי האזור הזה אנו נמצא בתוך הבית אלה מחוצה לו.

נזק לשיש חדש – לפעמים קורה שנוצר נזק לשיש יחסית חדש בגלל שימוש לא נכון. במקרה כזה באמת כדאי לשלוח לנו תמונות, על מנת שנוכל לבדוק את הנזק ולתת לכם הצעת מחיר כמו גם את כל המידע הדרוש על מנת להחזיק את השיש לחיים.

Call Now Button