בס"ד

שירות בכל הארץ

בפריסה ארצית

מרכז הזמנות 1800-80-40-44

חברת ניקיון בתים ופוליש למגזר הפרטי והעסקי

כמה פעמים קרה לכם שבניקיון השבועי גיליתם שליד הפסנתר יש כתם טחב שחור שלא ניתן להסיר, וליד המקרר ישנה ירוקת דבוקה שגם מיטב מסירי השומנים לא יכלו לה? כמה פעמים ניסיתם להוריד את השחור מהקירות ולא הצלחתם? לכתמים הללו קוראים קורוזיה, או בשפה פשוטה יותר – חלודה. חושבים להשתמש בחומצות כמו מלח לימון או DUCK שירותים? שכחו מזה! החומרים הללו ימיתו אסון על כל המשטחים שיש לכם בבית: על בטון ובמיוחד על השיש. הנזק שייגרם עשוי להיות בלתי הפיך, עם כתמים עוד יותר קשים שיהיה יקר מאד לנקות. הדרך הנכונה לביצוע הסרת כתמי חלודה היא ניקיון דירות על ידי חברה מקצועית.

הסרת כתמי חלודה על ידי חברת ניקיון דירות מקצועית

אנו נגיע לבית שלכם לאחר תיאום מראש ונבצע את כל הפעולות להברקתו המידית והכנסתו למצב היגייני בטוח. אנו נבצע הסרת כתמי חלודה באמצעות מכשירי קיטור בלחץ מים, עם סבונים וחומרים ייעודיים. לאחר מכן, נמליץ לכם על שירותי ניקיון נוספים לשדרוגו של הבית. חברת ניקיון טובה הייתה מסתפקת בניקיון הנקודתי שהזמנתם. חברת ניקיון מצויינת תציע לכם גם פוליש, ליטוש הרצפה והברקתה, ואפילו טיפול בשטיחי הבית, ניקיונם והברקתם.

היתרון של ניקיון דירות על ידי חברה מתבטא בהגנה העתידית עליה

חומרי הניקיון בהם אנו משתמשים בעת ניקיון דירות תורמים רבות לשימור הדירה כנקייה בעתיד הקרוב והרחוק. החומרים מספקים לה שכבת הגנה מסיבית שמאפשרת לכם להתנהל בבית כרגיל וליהנות ממנו כשהוא נראה כמו חדש, ונקי לאורך זמן.

כך תימנעו מהמפגש השני הלא רצוי שלכם עם החלודה בבית

אם יש לכם כלי מטבח, פותחני בקבוקים ושאר אביזרי מתכת שנחלדו, השליכו לפח האשפה באופן מידי. הם עשויים למרוח את החלודה ולהעביר אותה למשטחי השיש היוקרתיים שלכם. כשאתם שוטפים את הרצפה, השתמשו רק בסבונים ומסירי שומנים. לא בחומצות, לא בתכשירים שהבסיס שלהם הוא חומצה וכד’. ניתן לעתים להשתמש באקונומיקה. הקפידו לנקות את הבית לפחות כל שבוע. אם הרצפה או הקירות ספגו חומר דביק, החל משיירי מזון דביקים ועד חומרי בנייה, נקו את זה באופן מידי. התייבשות החומרים הללו עלולה להחזיר את החלודה למגרש שלכם.

 

 

 

 

Call Now Button