בס"ד

שירות בכל הארץ

בפריסה ארצית

מרכז הזמנות 1800-80-40-44

חברת ניקיון בתים ופוליש למגזר הפרטי והעסקי

ליטוש שיש

ליטוש שיש ע”י מכונת הגה ואבנים, הוא הליטוש הטוב ביותר, המסיבי ביותר, אשר מוריד את כל הכתמים כולם, זה ממש חידוש מושלם למרצפות השיש ולבלטות הישנות שבביתכם.

אופן תהליך ביצוע הליטוש מתחיל בחריצה של הפוגות (הרווחים בין הבלטות) ע”י דיסק ברוחב מתאים ולעומק אשר יספק מילוי גדול אשר לא נשבר עם השנים ונשמר לאורך זמן רב, לאחר פתיחת הפוגות או ה’חריצה’ בשפה מקצועית מגיעים לתהליך המילוי, בתהליך המילוי עושים שימוש בדבק שיש איכותי הנקרא גם דבק אפוקסי וממלאים את החריצים, לפני המילוי כמובן שמתאימים את צבע המילוי לגוון משטח המרצפות וזאת כדי לגרום למשטח אחיד ללא הבדלי צבע כלל.
לאחר המילוי עוברים לשלב הליטוש, בשלב זה בוחנים מנהלי העבודה במקום את עומק הליטוש ואת חריטת האבנים המתאימה אשר תביא למשטח חדש ללא שום כתם, את הליטוש עושים על ידי מכונת ליטוש שיש הנקראת גם מכונת הגה, וכל זאת בצירוף מים נקיים, לאחר סיום הליטוש בכל המשטח המבוקש שואבים את כל המים ע”י שואב מים איכותי (חשוב לזכור ולשים לב שלא מוצאים את המים ע”י מגב לחור הניקוז אשר בחדר האמבטיה או בכל מקום אחר, כי סביר מאד להניח שהמים בצירוף שכבת המרצפות שהורדה יעשו סתימה קשה בצנרת הבית שלכם), לאחר השאיבה מנהלי העבודה בוחנים את המשטח לראות שלא פספסו אף חלק במשטח הבלטות או השיש, במידה ולא שותפים את הרצפה מספר פעמים במים נקיים וממתינים ליבוש מוחלט.
לאחר הייבוש ורק לאחר שאין כל סימן מים על השיש או הבלטות מורחים חומר איטום הנקרא ‘סילר’ (כדי לראות בתיבת המאמרים באתר אודותיו), חשוב לזכור, הסילר הינו רטוב ולכן אין לדרוך או לגרור כל חפץ עד ליבוש מוחלט כפי הוראות מנהל העבודה.

לאיזה מרצפות ובלטות מתאים ליטוש שיש?

באופן כללי ליטוש שיש אינו מתאים רק לשיש אלא הוא מתאים לכל סוגי מרצפות האבן באשר הם, יש הטועים לחשוב שלבלטות ישנות מסוג טרצו אין עושים ליטוש אבן אך טעות יש בידם.
חשוב לומר שישנם רק שלושה סוגי מרצפות אבן שאינן מתאימות לביצוע ליטוש אבן, והם:
1)    מרצפות מצויירות של פעם (מה שקוראים גם מרצפות שטיח או גלסקומה צבעונית על שם פריטים ארכאולוגים דומים אשר נמצאו במהלך השנים).
2)    שיש סינטטי (אשר תהליך היצור שלו דומה לקרמיקה או גרניט פורצלן, אך חוץ מליטוש שיש מסיבי ניתן להתנהג איתו כאבן לכל דבר בין בליטוש עדין ובין בביצוע כל סוגי הפוליש).
3)    אבן סומסום (למרות שהיא ממשפחת מרצפות הטרצו, בתהליך היצור שלה מונעים ביצוע ליטוש מסיבי.
לכל הסוגים נמוזכרים אם וכאשר ינסו לעשות ליטוש אבן אין מנוס מהריסה מוחלטת של משטח המרצפות ומצורך בטוח של החלפת המרצפות באופן מלא (אין דרך לתקן נזק כזה, ולכן חשוב להזמין בעלי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום).
איך להתכונן לביצוע ליטוש שיש?
לרוב את ביצוע הליטוש יש לעשות בבית ריק מכל חפץ אך כמובן שישנם המקרים שאין אפשרות כזאת ולכן יש לכסות את כל הריהוט (אם תבקשו אנו נעשה מטלה זו ללא כל תוספת מחיר.

מה עושים עם הפנלים?

שאלה זאת חוזרת על עצמה תמיד, יש לכם מכונת ליטוש אבן לפנלים??? אנו עונים תמיד שלא שיש ואין לנו אלא אין מכונה המיוחדת רק לזה.
את ליטוש הפנלים מלטשים בדיסק יבש עם אבן ברמת חיכוך מתאימה ובדומה לליטוש הרצפות.ליטוש שיש, רק למקצוענים בתחום בעלי ציוד מתקדם!!! פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר משתלמת שלא תמצאו באף מקום אחר…!
Call Now Button