בס"ד

שירות בכל הארץ

בפריסה ארצית

מרכז הזמנות 1800-80-40-44

חברת ניקיון בתים ופוליש למגזר הפרטי והעסקי

שוב הגעתם לשלב הניקיון, ואין לכם כבר כוח לראות את הדלי והמטלית , ומחומרי הניקוי יש לכם כבר בחילה ולא רק אלא שגם הידיים שלכם שורפות?
יש פתרון…!!!  ניקוי בקיטור.

רוב האנשים רגילים לומר שניקוי בקיטור הוא אינו ניקיון אפקטיבי לכתמים קשים, האמת היא שבעבר הלא רחוק טענה זו היה בה ממש אך כיום בהתקדמות הטכנולוגיה ניתן לומר בפה מלא שניקוי על ידי קיטור עושה את העבודה אף יותר טוב מכל ניקיון אחר , כיום מכונות הקיטור בעלות זרם חזק ומתח גבוה יותר, מה שמאפשר בהגיון פשוט להבין שהניקיון בהם אף יותר טוב מכל ניקוי אחר המצוי כרגע.
טוב לדעת, כמו בכל דבר בחיים,  איכות היא שם המשחק, מכונת קיטור בעלת איכות ירודה ולחץ נמוך ינקו פחות טוב, אך מכונה בעלת לחץ בר גבוה של מעל 130 בר (ממד זרם) לא ישאירו כתם שלא ניתן להסרה.
בנוסף כיום ישנם מכונות ניקוי בעלות אפשרות בחירת מעלות המים מה שמונע מקרים לא נעימים של פגיעה בחפץ שלכם כלקוחות, חברתנו פוליש וניקיון הבית הלבן מחזיקה אך ורק את המכונות הטובות ביותר בתחום.
אומר, שלבצע ניקוי בקיטור לא כל אחד יכול, עבודה זו דורשת ניסיון והרגל יום יומי בניקוי זה בכדי לא לפגוע ולהרוס לדוגמא את הברזים היקרים לנו כל כך, או כל חפץ אחר.
יתרון משמעותי של ניקוי ע”י קיטור הוא שהוא נכון לעזור לנו ולהוציא את הלכלוך הרב במקומות הקשים כסדקים ופינות צרות.
Call Now Button