בס"ד

שירות בכל הארץ

בפריסה ארצית

מרכז הזמנות 1800-80-40-44

חברת ניקיון בתים ופוליש למגזר הפרטי והעסקי

אם שיפצתם את הדירה, אתם ודאי תהיו זקוקים לשירות ניקיון דירות לאחר שיפוץ. זהו שירות שאין לסמוך בו לא על החברה המשפצת, לא על עצמכם ואפילו לא על בת הזוג, החבר חולה הניקיון, או ההורים שדואגים שתמיד יהיה נקי. הם פשוט לא יוכלו לעזור לכם. הדרך היחידה לוודא כי ניקיון לאחר שיפוץ נצרך בצורה טובה היא לקרוא לחברה שתחום ההתמחות שלה הוא שירותי ניקיון מסוג כזה. חברת ניקיון זו תעמיד לרשותכם מגוון שירותים להסרת טחב ולכלוך עקב השיפוצים מהדירה שלכם ומסביבתהּ.

שירותי ניקיון להסרת בטון שיבש על הקירות

זו הסכנה הכי גדולה שלכם כדיירים. כניסה לבית לאחר שיפוץ במקום שיש בו מלט שהתייבשה, התקשתה והנהפכה לבטון היא משהו שלא כדאי לכם למהר לעשות. זה גם יוצר סגנון בנייה לא כל כך מחמיא וגם מראה לאורחים ש- “היה כאן שיפוץ”. לא כך עושים זאת, זו חצי עבודה לשמה. אם שיפצתם, דאגו להכניס הביתה קבלן ניקיון מנוסה שיבדוק במסמרות את הדירה, ימצא מקומות בהם התייבש בטון וידאג להסיר זאת באמצעות כלים ייחודיים שהוא מביא אתו כמו פוליש לרצפה.

שירותי ניקיון לאחר שיפוץ עץ

שיפוץ באמצעות עץ מביא עמו פסולת לא מחמיאה כמו נסורת וקליפות עץ. זה קורה כאשר מבצעים עבודות נגרות בבתיכם, או בונים מוצרים חדשים בתוכם כמו ארונות ומגירות. לאחר שירות כזה כדאי מאד להזמין הביתה חברת ניקיון שתבדוק את הדירה ותמצא בה מכשולים מהסוג הזה. ניקיון לאחר שיפוץ מבטיח שלא תצטרכו לספוג פסולת עץ, אלא ליהנות מדירה נקייה כבקדמת דנא.

שירותי ניקיון חצר הדירה לאחר שיפוץ

כל מה שהתחולל בביתכם עשוי להגיע גם לחצר. גם היא זקוקה לצביעה, בנייה וביצוע פרויקטים נוספים וזה עלול להשאיר לכלוך וטחב שעשויים לפגוע בצמחים ובסובב אותם. אם שיפצתם את הגינה, קראו לחברת ניקיון מקצועית שתבחן אותה ותסיר מפגעי סניטציה מתוכה. בחברה זו ניקינו פתיו, חצר קדמית וחצר מרכזית שחוצה את הבית במרכזו. אנו מעניקים שירותי ניקוי חצר יסודיים ומשיבים אותה כשהיא נקייה ומלוטשת לבעליה. ההמלצה שלנו היא להזמין ניקיון המשלב חצר ובית, וכך להבטיח שהשיפוץ עבר בהצלחה, וללא פסולת שיפוצים מיותרת שאינה ידועה לכם.

 

 

 

Call Now Button