בס"ד

שירות בכל הארץ

בפריסה ארצית

מרכז הזמנות 1800-80-40-44

חברת ניקיון בתים ופוליש למגזר הפרטי והעסקי

מי שמתעניין בשירותי פוליש לדירה שלו צריך להכיר את סוגיו ולדעת מה עליו לבחור כאשר הוא מחליט ללטש את מרצפותיו. בשונה מהפרסומות שראיתם בטלוויזיה או בעיתונות על רצפה מבריקה ומצוחצחת, הפרטים הרבה יותר מורכבים ממה שמציגים לכם, אך בגדול, עם הדרכה קצרה אתם תוכלו לדעת מהו השירות המתאים ביותר בדירה שלכם.

פוליש ווקס

הפוליש הבסיסי ביותר. זמן שרידות: קצר. חומרים: לא יקרים. עבודה: לא ממושכת. מטרת פוליש זה היא לגרום לדירה שלכם לחזור למצב מעט יותר מבריק ממה שהיא הייתה בעבר. קהל היעד הוא בעיקר דיירים ששמרו על המרצפות וכל חטאם היה שהברק נעלם. המרצפות ברובן נשארו שלמות עם מעט סדקים וכנראה ללא חורים גדולים ברצפה.

פוליש קריסטל

פוליש קריסטל נועד לטפל בדירות בהן הרצפה במצב גרוע יותר מזה של צרכני פוליש ווקס. דיירים שגרים בבית עם רצפה מאד סדוקה, עם חורים שנפערו בה, מעופשת ומלוכלכת צריכים לקבל החלטה: להשקיע כסף בפוליש ווקס או לקנות מרצפות חדשות. פוליש לרצפה המבוסס על קריסטל יהיה היחיד שיחזיר את הברק לכזה בית. פוליש ווקס חלש מדי להתמודדות עם בית מסוג כזה, ולא יוסיף נופח רב לתרומה לשיפורו.

כיצד מבצעים פרויקט ליטוש מרצפות

בהתחלה אנו מיישמים בבית שירותי ניקיון בסיסיים. אלמלא הם, הלכלוך והחול יידבקו לחומרי הפוליש ולהברקה לא תהיה כל משמעות. רק לאחר שסיימנו שירותי ניקיון דירות ווידאנו שהם מעולים ומשובחים, אנו מתחילים ביישום ההברקה וכן ליטוש מרצפות. אנו נשצמש בחומרים אותם קנית כשצרכת את השירות ונבריק את הרצפה.

יתרונות לצורכים את השירות דרכנו

אתם מקבלים מאתנו הדרכה לגבי ניקיון המרצפות ושימורן בעתיד. אתם מקבלים את כל הכלים להתמודדות עם המרצפות בעתיד ומניעת טעויות דומות לאלה שהביאו אותנו לדירה שלכם. תקבלו גם ייעוץ על חומרי ניקיון אפקטיביים. מעל לכל, תקבלו רצפה עמידה, חזקה וחסונה יותר ממה שהייתה לכם בעבר, עם סיכוי נמול מאד להישנות התאונות שהביאו אתנו לביתכם בעתיד. יתרונות אלה תורמים רבות גם בתחום המסחרי ומאפשרים לכם להעלות את שווי הדירה שלכם. פוליש המבוסס על שירותי ניקיון נלווים הם בדיוק מה שאתם צריכים על מנת לשמור על הרצפות שלכם טוב יותר מבעבר במקסימום הנדרש.

 

Call Now Button