בס"ד

שירות בכל הארץ

בפריסה ארצית

מרכז הזמנות 1800-80-40-44

חברת ניקיון בתים ופוליש למגזר הפרטי והעסקי

רצפה קרמית הינה יפה מאוד אבל האם אפשר לעשות פוליש לרצפת קרמיקה כמו שעושים לכל רצפה אחת? לא. החומר הקרמי עדין מידי ואינו בנוי לתהליך כמו ליטוש מרצפות ועבודת ווקס. לכן, כל מה שניתן לעשות הוא ניקוי יסודי מאוד או באופן ידני אם אתם עושים את העבודה, או ע”י מכונה מקצועית של חברת ניקיון ושימוש בחומרי ניקוי חזקים. להזמנת שירות מסוג זה, אתם מוזמנים ליצור קשר אתנו. אנו שולחים צוותי פוליש וניקיון מנוסים לכל חלקי הארץ.

 

מדוע אי אפשר לעשות פוליש לרצפת קרמיקה

 

אריחי הקרמיקה לא נועדו לספוג נוזלים. כמו כן, כאמור, הם עדינים מידי לעבודת ליטוש מרצפות שאמורה להוריד מהם את השכבה הפגועה. חשוב מאוד להבין: אם הזמנתם חברת ניקיון והיא טוענת שהיא יכולה לעשות דבר כזה, סימן שמדובר בעובדים לא מנוסים. אם מיישמים את אותה העבודה על אריחי שיש וקרמיקה, מה שיקרה לאריחי שיש הוא נזק מוחלט. אז היזהרו מנותני שירות לא מקצועיים.

פוליש לקרמיקה

ניקוי בעזרת חומר ניקיון חזק

 

אין ספק שקשה לראות את הרצפה עם כתמים  בולטים. עד כדי כך זה לא נעים שאנשים חושבים להחליף אותה כשהם מבינים שלא ניתן לעשות פוליש לרצפת קרמיקה. אבל בכל זאת, זה לא חייב להיות הפתרון שלכם. אם אתם מנקים זאת בשיטת עשה זאת בעצמך, ניתן לרכוש חומר המיועד לרצפות קרמיקה אלא חברה המשווקת חומרי ניקוי או בחנויות אחרות המתאימות לכך. יחד על זאת, בדיוק כמו שאתם לא קונים שמן לרכב מבלי לראות שהוא מתאים לסוג ויצרן הרכב שלכם, כך על תקנו חומר לרצפה מבלי שביררתם שהוא אכן מתאים לרצפת קרמיקה. כדי לפתור את כאב הראש הזה, אתם מוזמנים לפנות אלינו, אנו עובדים עם החומרים המתאימים שיחזירו את הניקיון והברק לרצפה שלכם כולל מכונה שבלעדיה התהליך לא יכול להיות מושלם.

 

כדאי לדעת: אם אתם נמצאים כרגע בתהליך בחירת ריצוף וחיפויים לדירה אצל הספקים, כדאי תמיד להתאים את סוג הרצפה לאופי המתגוררים בבית או לאופי התנהלות העסק כי כאמור, פוליש לרצפת קרמיקה הוא תהליך שלא ניתן לעשות כמו לרצפות שיש. יחד עם זאת, לא תמיד כדאי לוותר על קרמיקה אם אהבתם מאוד את העיצוב – רק קחו בחשבון שיהיה עליכם לשמור על הניקיון באופן הרבה יותר מוקפד וזהיר מאשר על כל סוג רצפה אחר.

Call Now Button